OxyHydro HHO motortisztító

Az endotermikus motorokban történő égés nagyon összetett, és mechanizmusait csak az elmúlt 20 évben értették meg részletesen.A keletkező különböző melléktermékek közül, mint például a CO, HC, CO2, az utóbbi években különös figyelmet fordítottak a nitrogén-oxidokra és az olyan vegyületekre, mint a korom, amelyet alapvetően szénlerakódásnak neveznek.

 


    Ön neve / cégnév (kötelező)

    Email cím (kötelező)

    Telefonszám (kötelező)

    Adószám (kötelező)

    Üzenet

    Biztonsági kérdés a spambotok ellen:


    Kategória:

    Leírás

    Az OxyHydro-kezelés csak a forró területek széntelenítését teszi lehetővé, az integrált IMCS-sel kombinálva azonban a motor teljes tisztítása elérhető a szénmaradványok eltávolításának köszönhetően a légbeömlő csatornákból is, ami az IMCS tisztítószer porlasztásával történik.

    Az IMCS-hez készült folyadék támogatja az összes belsőégésű motort, mint pl: LPG, CNG;
    Lassú fogyasztás, az eljárás körülbelül 1 órán át tart;

     

     

    Lehetőség van HHO tisztításra, IMCS tisztításra vagy a kettő kombinálására is. A szoftverben automata és manuális mód is elérhető. Az automata mód: a km futás, évjárat, hengerszám és köbcenti megadása után a szoftver automatikusan számolja ki az időtartamát és HO % szintjét.

    A HHO-technológia segítségével az autó teljesítménye könnyen, gyorsan és innovatív módon állítható helyre.
    Az oxihidrogéntisztító gépek figyelemre méltó tisztító kapacitással rendelkeznek, sőt, az elektrolízisnek köszönhetően a kapott gáz néhány perc alatt lehetővé teszi a motor összes érzékeny részének tisztítását.
    A gépeink által termelt gázt a légbeszívócsatornába vezetjük, összekeveredve a szűrőn keresztül beszívott levegővel. Hatékonysága az égéstérben kezdődik, ahol implodál.

    A gáz hirtelen megnöveli az égési hőmérsékletet, ellenőrzött imploszív pirolízist hozva létre, eltávolítva minden maradványt: dugattyúfej, henger, befecskendezőcsúcs, szelepek, izzítógyertyák stb. a fémek felmelegítése nélkül, mivel a hő a kipufogógázokban koncentrálódik.
    Ez a hő, a gáz elégetése során keletkező nedvességgel együtt, a kipufogógázokkal együtt távozik, amelyek az EGR-szelep, a turbo, a lambdaszonda, a katalizátor és a részecskeszűrő áthaladása során dekarbonizálódnak.

     

    A nagy teljesítmény és az alacsony kibocsátások fenntartása megköveteli a lerakódott korom tisztítását. A korom szerves és szilárd frakcióból álló részecske. A szénmaradványok eltávolítására többféle módszer létezik, például vegyszerek hozzáadásával az üzemanyagtartályhoz, vagy az alkatrészek szétszerelésével és tisztításával.
    A koromtermelés a dízelmotorban nagyobb, és az égés során az oxigén mennyiségének csökkenésével jelentősen megnő. a kipufogógázok újrahasznosítása miatt ezek a szénmaradványok a légbeszívócsatornákban is lerakódnak.

    IMCS tisztítás

    A légbeszívócsatornák tisztítása kifejezetten az IMCS készülékünkhöz kifejlesztett tisztítószerrel történik, amely minden típusú belsőégésű motoron használható.

    A megfelelően porlasztott tisztítószer a szívórendszer széntartalmú maradványaival érintkezve felpuhítja azokat, fokozatos eltávolítást eredményezve.

    Opcionális megvásárolható a HHO géphez az IMCS vegyszeres tisztító berendezés, amely segítségével tisztításra kerül a szívó ág is. A vegyszeres tisztítás és a HHO tisztítás egyidejűleg is alkalmazható!  Konkurencia termékeinél a IMCS nincs jelen!

    CSATLAKOZTASSA OXYHYDRO IMCS INTEGRÁLT ÁLLOMÁSÁT A HÁLÓZATHOZ, HOGY:
    • Az állomás mindig a legfrissebb verzióra frissítve legyen.
    • Jelentések fogadása és nyomtatása.
    • A folyamat során push értesítések fogadása a mobiltelefonjára.
    • Lehetővé tegye a segítségnyújtást a gép távoli diagnosztizálását távolról.
    • Értesítések fogadása a következő karbantartásról.
    • Vészhelyzeti értesítések SMS-ben történő fogadása.

    Műszaki tulajdonságok

    Teljesítmény: 3.600 W
    HHO szállítási mennyiség: 700 l/h
    Belső tartály méret: 60 l
    IMCS technológia: van