Leírás
Műszaki adatok:
- Felnirögzítési tartomány: 12″ – 30″
- Max. kerékátmérő: 1200 mm
- Max. kerékszélesség: 406 mm
- Peremlenyomó erő: 11770 N
- Max. kerék tömeg: 80 kg
- Levegőnyomás: 8 – 10 bar
- Tápfeszültség: 230V / 1ph / 50 Hz
- Motor: 0,75 kW / sebesség
- Forgási sebesség: 7 – 16 rpm
- Saját tömeg: 649 Kg
- Befoglaló méretek: 1690 x 1600 x 2400 mm
A T-REC robotizált kerékszerelő a GIULIANO megoldása az automatizálás megjelenésére a gumiabroncs szervizek világában. A T-REC egy olyan szoftvert tartalmaz, amely automatikusan , a kezelő beavatkozása nélkül kezeli a teljes gumiabroncs-perem lazítási és leszerelési ciklust. Az összes szerszám mozgása elektrohidraulikus, ami maximális pontosságot biztosít. A szerszámok pozicionálása lézeres mutatók és érzékelők segítségével történik az eljárás kezdetén.
A hibrid (levegős + mechanikus) kerékrögzítő rendszer, amely a levegővel működtetett típus sebességét a mechanikus típus erejével és szilárdságával ötvözi, biztosítja, hogy a kerék mindig szilárdan rögzüljön. A gumiabroncsot ezután egy egyszerű és ergonomikus, pneumatikus kerékemelő segítségével könnyedén pozícionálhatjuk a rögzítéshez. Mindez a szabadalmaztatott PAR-MOVE kezelőrendszer. A szabadalmaztatott szerelővas mentes szerszám és a PRESS ARM automatikus nyugalmi pozícióba visszamozgó funkcióval ellátott lenyomókar (GIULIANO szabadalom) jól ismert jellemzőivel párosul. De ez még nem minden!!! Az automatikus gumiabroncs-perem lenyomó és leszerelő ciklust a kezelő bármikor megszakíthatja. A részleteket a tapasztalatának és tudásának megfelelően módosítsa, és a “T-REC” funkció révén a speciális cikluskezelő szoftver megjegyzi az új eljárást.
Új profil bejegyzést és új szerelési ciklust hoz létre, amely a további hatékony működés érdekében tárolható és előhívható a gép adatbázisából. Az automatikus abroncsszerelés igazi evolúciója, ahogyan még soha nem látta !!!
- Automatikus eljárás a gumiperem meglazításához és a gumiabroncs leszereléséhez, amely a gumiabroncs és a kerék típusa szerint választható.
- Lehetőség az automatikus ciklus megszakítására és módosítására , akár közben is, RESETelés nélkül.
- T-REC ” funkció, az új, módosított eljárások megjegyzése és felidézése az érintőképernyős felületen.
- Exkluzív GIULIANO “iREC” öntanuló funkció: a kerékszerelő a kezelő tapasztalatának megfelelően tökéletesíti az előre beállított munkaciklusokat, maximalizálva az automatizálás sebességét a kezelő egyedülálló szakértelmével.
- Robusztus, rögzített függőleges torony innovatív PAR-MOVE szerelőfej mozgatással (Giuliano szabadalom )
- Szerelővas mentes rendszer (Giuliano szabadalom), szériafelszerelés
- Alapfelszereltségként BP1 PLUS peremleszorító segédkarral felszerelve, teljes mértékben önálló visszapozícionálási funkcióval a nyugalmi helyzetbe (Giuliano szabadalom) ; praktikus kerékpozicionáló keréklifttel csökkenti az erőkifejtést és növeli a termelékenységet valamint pedálos kerékfúvató rendszerrel felszerelt
- Hibrid (levegő+mechanikus) kerékrögzítő rendszer tökéletes kerékszorítást, erőt és megbízhatóságot, hatékonyságot és gyors munkavégzést biztosít a kezelő számára
- A kerékrögzítő tokmány forgatása motoinverterrel vagy hidraulikusan
- Lézermutató a szerelővas mentes szerszám pozicionálásához
- “Tyre Set” funkció az azonos eljárás megismétléséhez a teljes gumiabroncskészleten.
- Start / Stop pedál az automatikus ciklushoz.
- Interaktív 10″-os érintőképernyő s monitor a munkaműveletek kiválasztásához.
- Ergonomikus és felhasználóbarát vezérlőpult; kettős munkamód: automatikus vagy kézi.
- Kétkaros/kéttárcsás hidraulikus működtetésű peremlenyomó rendszer.
- 5 ÉV GARANCIA a sebességváltóra és a PAR-MOVE-ra (Giuliano szabadalom).
- A rögzített függőleges torony és a PAR-MOVE szerelőtorony mozgatás (szabadalmaztatott) rendkívül robosztussá és merevvé teszi a T-REC-et, ami fokozott merevséget biztosít és kiküszöböl minden deformációt. A függőleges torony beépített légtartállyal felszerelt.
- A peremlenyomó tárcsál enyhén, de szándékosan el vannak tolva a felni középpontjához képest a jobb és gyorsabb behatolás és az azonnali peremlazítás érdekében, CDC Center Driven Concept (Giuliano szabadalom).
- Olaszországban tervezve, gyártva és összeszerelve
- Már előre be van állítva az IPAR 4.0-hoz. Archívum és adatbázis az összes abroncsszerelési műveletről.