Fékolaj vizsgáló műszer

  • A fékolaj vizsgálat nem tart tovább egy percnél
  • Megfelel az SAE biztonsági előírásainak
  • Mérés után a  készülék ajánlatot tesz, hogy mi legyen a következő lépés

 


    Ön neve / cégnév (kötelező)

    Email cím (kötelező)

    Telefonszám (kötelező)

    Adószám (kötelező)

    Üzenet

    Biztonsági kérdés a spambotok ellen:


    Leírás

    FÉKFOLYADÉK VIZSGÁLAT – EGY KIHAGYHATATLAN LEHETŐSÉG

    TÉNY: Minden járműgyártó és a legtöbb hivatal meghatároz egy minimális biztonsági szintet, amelynek, a fékfolyadéknak meg kell felelni.

    Minden ilyen specifikációban meg van határozva egy minimális forráspont szint, amelyen a folyadék megváltozik.

    Csak így felelhet meg az SAE biztonsági előírásainak.

     

    TÉNY: Majdnem minden második jármű olyan fékfolyadékkal jár, amely már túl sok nedvességet kötött le, ahhoz, hogy biztonságos legyen.

    Az utakon lévő személygépjárművek és kisteherautók körülbelül 50%-ának szüksége van fék folyadék ellenőrzésre, illetve annak lecserélésére, ahhoz, hogy újra megfelelhessenek az SAE biztonsági szabványainak.

     

    TÉNY: Csak egy percet vesz igénybe..

    A fékfolyadék forráspontjának ellenőrzése és azon járművek azonosítása, amelyek fékfolyadéka már túl sok nedvességet kötött meg, ahhoz, hogy biztonságos legyen, kevesebb, mint egy perc alatt elvégezhető.

     

    MIÉRT SZÜKSÉGES VIZSGÁLNI A FÉKFOLYADÉKOT ?

    Nem a kor és a futásteljesítmény az, ami meghatározza a fékfolyadék csere intervallumát, hanem a lekötött nedvesség mértéke.

    A fékfolyadék fokozatosan köti le a nedvességet a levegőből. A nedvesség a flexibilis csöveken és a tartály légzőnyílásán juthat be. A lekötött nedvesség csökkenti a fékfolyadék forráspontját. Ha erős fékezésre kerül sor, különösen meleg időben vagy erősen terhelt jármű esetén, a fékezésből származó hő, hirtelen elpárologtathatja a folyadékot. A folyadékkal ellentétben, a gőz összenyomható, így a sofőr talpa alatt beesik a fékpedál, ami a fékerő teljes elvesztését jelenti.

    fékfolyadék forráspontja a lekötött nedvesség mértékében változik

    TITOKZATOS FÉKHIBÁK

    Amint a forró fékfolyadék újra lehűl, a gőz visszaalakul folyadékká és a fék működése visszatér a normális keretek közé. Ezt fantom fékhibának nevezik – hirtelen elmúlik a fékhatás, aztán visszajön. Ez az oka sok megmagyarázhatatlan balesetnek, amelyben a hatóságok „ellenőrzik” a féket (de nem a fékfolyadékot) és mindent rendben találnak. Ezért nevezik a fékfolyadékot „csendes gyilkosnak”.

    HIBÁS TESZT, HIBÁS FÉK

    Fejtse ki ügyfeleinek, hogy a fékfolyadék éppúgy, mint a motorolaj elhasználódik! A nedvességgel szennyezett folyadék a már ismertetett problémákat okozhatja, de ezen kívül korrodálja a belső alkatrészeket is, amelyek az ABS rendszerek esetében igen költségesek lehetnek a későbbiekben.

     

    HIDEG VAGY MELEG, A VÍZ CSAK BAJT OKOZHAT

    A fékfolyadékban lévő víz nem csak, akkor jelent problémát, ha a fékek túl forróak. Hideg időben a régi, nedvességgel szennyezett fékfolyadék növeli a viszkozitást (vastagság), így a pedál lenyomására lassabban reagál a fék. Tehát a fék nem reagál olyan gyorsan, amilyen gyorsan az vészhelyzetben elvárt lenne.

     

     

    A SZÍNBŐL NEM MEGÍTÉLHETŐ, HOGY BIZTONSÁGOS-E

    Ezt lehetetlen megállapítani csupán a folyadék színéből. Ellenőriznie kell forráspontmérővel.

     

    AZ EGYETLEN BIZTONSÁGOS MÓD A VIZSGÁLAT

    HOGYAN ÁLLAPÍTHATÓ MEG, HOGY CSERE ÉRETT-E A FÉKFOLYADÉK?

    Használja a 30 másodperces forráspont vizsgálatot.

    A készülék megjeleníti a folyadék tényleges forráspontját, majd felajánlja, hogy mi legyen a következő lépés. Az alábbi táblázat alapján tud ítéletet mondani ügyfeleinek:

    Akár megmutathatja ügyfelének a különbséget, ha a fékfolyadék csere után megismétli a vizsgálatot majd megmutatja neki annak eredményét.

    tulajdonságok -fékolaj diag

     

    TEKINTSEN RÁ BEFEKTETÉSKÉNT…

    A fékfolyadék vizsgálat és csere legalább annyira jövedelmező mint a motorolaj csere…

    Végezzen el fékfolyadék vizsgálatot minden járművön, ami betér a szervizbe. Példaként, 8 jármű egy nap alatt. Ebből körülbelül 4 járműnek szüksége lesz fékolaj cserére. Ám nyilván nem minden ügyfél fog élni a felajánlott lehetőséggel, így számoljunk csak naponta 2 ügyféllel, aki igen.

     

    A többlet bevétel a következőképpen alakul:

    Vegye figyelembe ezt a többlet bevételt, valamint azt, hogy ezzel növeli az ügyfelei biztonságát és elégedettségét.

    Nagyon kevés eszköz van, amelynek az ára ilyen gyorsan képes megtérülni és nagyon kevés kiaknázatlan szolgáltatás, amely nap, mint nap képes ennyi profitot termelni.