MI AZ A B.P.S. PROJEKT?
A B.P.S. projekt (Brain Bee Problem Solving) az új Brain Bee diagnosztikai eljárás.
Ma a diagnosztizálás már nem egyszerű hiba olvasásról szól hanem egy összetett művelet amihez szükség van elsődleges, megfelelő információkra. A B.P.S. funkció beillesztése egy nagy minőségi ugrást jelent a „Touch” diagnosztikai életben.
… Nézzük hogyan …
Brain Bee B-PS INFO
FUNKCIÓK
3. Javítási adatok
- Meghúzási adatok
- Referenciák (gyújtási diagram, nyomások …)
- Vezérlés (Ki- és beszerelés teljes folyamata)
- Kormányzás és futómű beállítás
5. Visszahívások
(B-Touch – on is látható) Tartalmazza az összes információt a hivatalos gyári visszahívásokról.
6. Szerviz közlemények
(B-Touch-on is látható) Gyártók által ajánlott ellenőrzések, beavatkozások, javítások.
10. Hibaelhárítás / B-PS TUTOR (opció)
A jármű CAN-bus rendszerét kihasználva ,a B-PS TUTOR segíti a felhasználóját lépésről lépésre végigvezetni, hogy a hibát mihamarabb elhárítsa. Az intelligens modul kapcsolási rajzok és az adatbázis segítségével vezet végig, referencia értékekkel együtt.
B-TOUCH felhasználóknak
A B-TOUCH készülék kijelzőjén láthatóvá válik:
• HIVATALOS VISSZAHÍVÁSOK (gyártók hivatalos visszahívásai és annak okai, megoldásai)
• MŰSZAKI KÖZLEMÉNYEK(Technikai információk, egy aktív előfizetéssel mindkettő látható a készülékben)
MINDEN MÁS ADAT RENDELKEZÉSRE ÁLL A SZÁMÍTÓGÉPEN A T-MODE FUNKCIÓVAL.
F – TOUCH felhasználóknak
Az F-TOUCH felhasználók, ahogy eddig is, ezután is a Touch.net alkalmazást használják. Elérhető számukra a teljes B-PSinfo online felületen.
Brain Bee B-PS TUTOR
Innovatív megközelítés a B.P.S. TUTOR funkcióval
Működése: 2 különböző forgatókönyv lehetséges:
- Amikor a DTC (hibakód) kiolvassa az eszköz, és lehetséges online megnyitni a hibaelhárítást.
- Ha nincs DTC (hibakód), a megoldásokat le lehet tölteni az esettanulmányokból.
Csak a kapcsolódó információk és komponensek láthatóak. Nincs elvesztegetett idő, hogy különféle adatbázisokban keresgélj órákon át.
A megfelelő információ azonnal elérhető!
TUTOR FOLYAMAT (példa)
ÖSSZEFOGLALVA
- Minden szükséges információ a szerelő számára elérhető
- Tartalmazza a már ismert problémákat és megoldásait
- Tartalmazza a Műszaki adatbázisban található hibakódokat
- Segítséget nyújt a problémák megoldásaira